Friday, October 3, 2008

yol arkadasim..nerdesin?


gunler hizlica ucup gitti ve LSAT'e saatler kaldi. amannn sende alt ustu bir sinav, basimizin etini yedin sinav sinav diye tutturmayin lutfen. cunku bilen bilir ben yarin aslinda hayatimin sinavini verecegim, zira o sinavi iyi bir skorla gecersem, ugruna savas verdigim bir cok "vaad" gerceklesmis olacak. sevdicek bugun telini satti ve yenisini siparis verdi, dolayisiyla ulasamiyoruz evde olmadikca. "gym'e gidicem, biraz arkadaslarla takilir, eve gelince ararim ben seni" dedi. saat 11:30 oldugunda artik dayanamadim ve evi aradim ama henuz yoktu. arkadasini aramak zorunda kaldim, ulastim neyse ki. "ben seni eve gidince ariycaktim, oturuyoruz su anda muhabbet falan" dedi, "hayatim ben yarin sabah 5'te kalkicam sinavim var biliyorsun" dedim, "offf ya eve gidince ariycaktim iste, ne uzatiyosun" gibilerine biseyler dedi. ben de anliyorum falan diye geveledim ve bana uyuz olarak kapatti. bir huyum vardir, sevdicek disardaysa eve gitmeden uyuyamam. o eve gider, ben de rahat bir sekilde derin bir uykuya dalarim. zannetti ki ben ona eve git artik, ben de uyuyayim dedim ima ederek...ve sinirlendi.


ama aramamdaki amac o degildi...aylardir bu sinav icin inekliyorum, ve yarin aslinda sadece benim icin degil, ikimiz icin de onemli bi gun. ben beni arayip bana destek verici bir kac cumle soylemesi icin bekliyorum ki o gazin etkisiyle rahat rahat uyuyayim. ama bekledigim icin ben suclu oluyorum. kendimi LSAT'e saatler kala dunyada kucucuk boktan bir nokta gibi hissediyorum ve kaldiracagimdan daha fazla bir sorumluluk yukunu tek basima sirtlamaya calistigim icin altinda eziliyorum. hayat arkadasligi bu degil midir birazda? karsindaki kendini yildiz savaslarinda ota boka savasiyor bulurken, onun yaninda oldugunu bilmesini saglamak, tokezlediginde elinden tutup kaldirmak ve yola beraber devam etmeye calismak degil midir? ama ne oldu? sevgili benim ihtiyacimi anlamadigi icin, onun eve gitmesini isteyen anlayissiz sevgili, kaprisli sevgili kategorisine bir yildiz daha ekletmis oldum. uzun uzun da aciklama yapmak istemedim..."bu saate kadar bekleyip, bana destek oldugunu duymak istedim" gibi ezik bir cumle kurmak istemedim.


"kendi" hayatimi yasayabilmek icin yarinki sinavi vermem lazim, omuzlarimdaki koca bir yuku sikayet etmeden tasimam lazim, yalnizligimi unutup 4 saate hayatimin ozetini sIkIstIrmam lazim. ve en iyisi susmam lazim, her zamanki gibi..........sezen aksu soylesin ben uyuyana kadar: "ben sana kusum aslinda/ haberin yok/ koyup gittigin yerde kotuluk cok/ kime kizayim/ nazim senden baska kime gecer/ benim sensiz kolum, bacagim, ocagim yok..."

5 aman eksik kalma:

Üfürükten Prenses said...

bu şarkıya bayılıyorum ikucum..
öyle çok dinledim ki,ama ölüm üzerine yazıldığını öğrendiğim günden beri vazgeçtim..
sınavında başarılar diliyorum..
sevgilin konusunda da rahat ol,seni umursamıyor değil sadece kendince nefes almaya çalışıyor..
beynimiz,kalbimiz,mantığımız hepsi farklı işliyor..

osuruktanteyyare said...

bildiğin erkek davranışı
o seni kırdığının farkında diil bile
erkeklerin bizim gibi ince hesaplara kafası çalışmıyo
sınavında başarılar ille destek lazımsa ben varım :P

Anonymous said...

umarim sinavin cok guzel gecmistir!

Zulapha Kaphali Iku said...

@ prenses: canim dogru soyluyorsun, herkesin isleyis sekli farkli ama bazen beklentiler ayni olmali. yani bir hayati paylasicaksak eger iki kisilik dusunmek lazim...bi de sarkiya ben de bayiliyorum :)

@ teyyare: fistikimmm, kizim senin commentleri gorunce acayip bir mutlu oluyorum ben :) dogru diyorsun kirdiginin farkinda bile degil ki, bugun bana trip yapti bir sure, ama yine de alttan aldim :)

@ banucum sinav baya bir kasti. ozellikle ilk bolumde son 5-6 soruya zaman yetmedi ama sonradan hizlandim. 4 saatin sonucunda kirec gibi bir yuzle sinavi tamamladim. mantik sorusu oldugu icin nasil gectigini anlayamadim bile :) sonuclar aciklaninca yazicam buraya insallah :)

hepinize yanimda olup bana destek verdiginiz icin coookkk tesekkur ediyorum!!

1sen said...

evet genelde erkekler böyle ...
ama arada nadir farklılar (ince fikirliler) çıkıyo...
biz bayanlar hep onların desteğinin arıyoruz, ama bazen elimiz boş dönüyoruz..
sana tavsiyem; kızdığın zaman içine atma!!söyle onun yüzüne karşı tıpkı burda yazdığın gibi...
ona verdiğin değerin farkına varsın böylece..
bi dene..bence işe yarayacak:))
şarkı da özel bi şarkı ayrıca...
sevgiler..