Tuesday, October 28, 2008

LSAT reloaded!


lsat score'um geldi ve tam bir hayal kirikligi! son sansim Aralik...Aralik'da bekledigim score'u alamazsam mictigimin resmidir. gunlerdir kisa kisa konusup trip atan babacigim da, bugun bol bol nasihat verdi. kissadan hisse: "ya hukuga gir, ya da gir" tabii daha sevecenlikle (!) soyledi bunlari. ailede tek konusulan konu artik sadece bu. "ee naptin calistin mi?", "bugun kac soru cozdun?", "kursa yeniden mi gitsen acaba?". bagiricam artik "IS-TE-MI-YO-RUMMMM!!!! diye... score'um biraz iyi olursa elimdeki saglam tavsiye mektuplariyla rahat rahat giricem ama su kahrolasi lsat'i cikaranlara bol bol sayiyorum buradan. yani tabii bi sinav olsun da, kitapcigi acar acmaz "al sana kolum girsin nihohohohoha" esliginde bagiran sorular olmasinnngggg istiyorummm :(


guzel biseyler yazicaktim ama biraz once ablamla yine lsat konusu acilinca daha fazla yazasim gelmedi. ben kusmaya gidiyorum...


3 aman eksik kalma:

Ukturk said...

Skor kaç 600:D Daha çok çalışman lazım:D

Salincakta Iki Kisi said...

uzulme sakin... lsat zor sinav-hukuk var isin ucunda o yuzden bastan kasiyorlar. bende yakinda gmat'i alicam galiba ve tv izleyerek kelime haznemi genisletiyorum :P

Zulapha Kaphali Iku said...

yok canim uzulmuyorum sadece son sansim oldugu icin biraz kastiricak beni o kadar..demek gmat'e hazirlaniosun valla benim arklarda gre'ye hazirlaniyolar, kelime olayi onlari da aglatiyo :)