Thursday, October 30, 2008

bakmaz kicinin samsagina, cikar dagin yuksegine




sali gunu oturdum bir guzel program yaptim kendime ve gunde 200 tane soru cozersem skorumu yukseltebilirim..nasi ama :p 1 ay boyunca sosyal hayat sifirlanicak diyorum ama olamiyor :) dun 29 ekim dolayisiyla konsolosluktaki resepsiyona gittim bir arkadasin daveti uzerine. eski tanidiklari gordum tabii hemen basladi h.sonu ne yapiyorsun, takilalim, ya senin tel kacti falan :) onlar da GRE icin kastiriyolar ama hepimiz ayri bi laylaylomuz, Allah sonumuzu hayir etsin :p




ben disardan hafif uyuz gorunsem de, ilk bulusmadan sonra acayip sicak kanli olurum :) bir de bi huyum var ki evlere senlik..mesela disarida oturucam tek basima ya da arkadaslarla farketmez, cocugun biri beni kesicek ve gelicek masama, aninda gozumden dusuyor. yani benim birileriyle tanismam icin mutlaka ortak bir arkadas falan olmasi lazim, ya da ne bileyim ayni dersi aliriz, ayni ortamda oluruz falan filan..ama yani beni tanimadan bodoslama yavsayan tiplerin omru sadece 2 dakika suruyor. hos gerci ben artik bu tanisma muhabbetlerini diger arkadaslara devrettim 3,5 sene once :)))) simdi konuya nerden geldin dersen dun geceki konsolosluk resepsiyonundan :) kiz kiza konusuyoruz, okuz gibi kesmenin alemi nedir onu anlamiyorum? aramizda bir okuz tren iliskisi surup gidiyor. kafami ceviriyorum, baska yerlere bakiyorum ama karsinizdaki gozlerini uzerinizden cekmeyince otomatikman "eehhhh beeee" diyesin geliyor...yani benim geliyor :p o grubu oyle atlattik, sonra icki almaya gidiyoruz hafif bir kuyruk olusmus, "siz sirada beklemeyin, ne icersiniz?" muhabbeti.."sanane kardesim ne icersem icerim hallaaa haallaaa"...bunun daha beteri de var tabii :) 70 yasinda bir adamcagizla tanistik, adamin saclari simsiyahti ve hic boyatmamis :) neyse iste amcam diyo "sakin evlenmeyin, bak ben evlenmedim saclarim simsiyah, dert yok tasa yok" hiii falan diyoruz artik muhabbet bitse de gitsek havalarinda...sonra bir arkadasla sivistik biz :p resepsiyonda oturuyoruz oyle, dedikodu falan derken :p adam yegenlerini de aldi geldi yanimiza...soyle durun sizin resminizi cekeyim diyor, yegenler bir yandan benim adim su bu, su isi yapiyorum. biz daha agzimizi acmadik dinliyoruz oyle saskinlikla. fotograf da neyin nesi, duyan da unluyuz falan sanir, "abi bir imzali fotograf" falan hesabi. dumurlardan dumurlara suruklendim yani dun aksam!




sevdicek zaten hafif mirin kirin etti ben gitmeden once, ben de eglenirim arkadaslarla mantigiyla yola cikmistim ama umdugum gibi olmadi.


o degil de donup bir daha okudum da bu yaziyi, amma kendimi begenmisim ben yaa :p dipcik gibiyim maaeesallahhh!


erkeklere not 1: butun kadinlar etrafini kesmeyen, cool takilan erkekleri begenir!


erkeklere not 2: parmaginda yuzuk olan kadinlar ya nisanlidir ya da evli, insanlari cileden cikartmayin kardesimmmm!!!

0 aman eksik kalma: