Thursday, October 9, 2008

az ka$ardan tost, cok ka$ardan dost olmaz!


gece 12:08 uyuyamiyorum sinirimden...! bundan 4 sene once bir arkadasimin kiz kardesi de geldi bizim buralara okumak icin, arkim habire diyor iste "kiz kardesim burda yalniz takil onla" falan. neyse takilalim bari dedik, kizin gozler faltasi gibi mubarek her yerde. okulda da yabancilik cekmesin diye tanistiriyorum iste bir kac arkadasla..biz onunla yeni yeni kaynasmaya baslamisken sevdicekle tanistik. ben sevdicegi gorur gormez begendim ama belli etmemeye calisiyorum, bu da gelmis bana habire sevdicegi ovuyor. ya buna bir isim takalim ki ilerde yazilar da karisiklik olmasin :p ne olsun ne olsunn...hmm gubidik olsun :) neyse efendim bu gubidik gel zaman git zaman sevdicekle yakinlasmaya calisiyor, abi mabi diyerek. ama ben en bastan soyledim hoslandigimi ki sonradan bir sorun cikmasin :p once kim sevdigini soylerse o'nundur hesabi :)))) sonra bu gubidik bakti benim sevdicek bana yuz veriyor, basladi bu sefer de kotulemeye..onunla siz beraber olamazsiniz, anlasamazsiniz, birbirinizle alakaniz yok falan filan...tabii durum iyicene barizlesti, bu gubidik beni sevdicekten uzaklastiricak akli sira..


neyse efendim biz sevdicekle cikmaya basladigimiz ilk zamanlar bu msn'ine paso "ben sevdim eller aldi, seni uzaktan sevmek cok aci" bildigimiz kucuk emrah pozisyonlarinda takilip yazilar yazmakta. her konustugumuzda garip bir konusma icersine girmekteyiz..zamanla elimi ayagimi cektim ben bu gubidikten. sonra o da kendini club'lara vurdu :p club'larda takilirken eskiden benden hoslanan (benim o zamanlar bilmedigim) danacik'la tanisti...bu danacik megersem feci sekilde takmis bana, ortak bir arkadasa ayarlamasi icin bin defa arayip dil dokmus. amma velakin sonra beni sevdicek'le gorup bu emellerinden vazgecmis. hatta ve hatta bu danacik benim sevdicegin de bir arkadasi...neyse zamanla danacik ve gubidik cikmaya basladilar, ben de onlar ciktiktan bir sure sonra eskiden danacigin benden hoslandigini ogrendim ama caktirmadim gubidige, uzulur muzulur hesabi :)


gubidikle en son gecen sene rastlasmistik bir de bir kac gun onceki festivalde. yeniden arasmaya (boyle bir fiil var mi ya :p ) falan basladik...eski gunleri konusup guluyoruz falan. gubidikle danacik gecen sene ayrilmislar, pek bir uzgun bunalimda..1 senedir iliskisi falan olmamis, tavanlara ziplayacak nerdeyse. bu arada piyasalarda adi da cikmis :) herkes bunu arayip kavga ediyormus sevgilimi elimden mi alican zzuurttukk diye. uzuldum kizin haline, taa ki bu geceye kadar. bu gece telefonda cildirtti resmen beni!! yine geldi sevdicegi bana kotuledi durdu, yok bizim onunla evlenmemiz yanlismis, yok hic uymuyormusuz, herseyimiz farkliymis, beni daha baska biriyle hayal ediyormus falan...ulan sanane?!! girip cikan ne yani? kalbini kirmayayim, adabimla takilayim dedim. bu sefer de diyor iste dusunsene siz ayrilsaniz sen baska biriyle takilsan, sevdicek baska biriyle...haydaaaa! niye ayriliyorum kardesim sevdigim adamdan durduk yere. boyle birseyin olasiligini dusunmek bile istemeyen bana gelmis neler diyor...oyle birseyin olmasi soz konusu bile degil, olursa da o kiz kendini acil yollarinda bulur dedim. mesaji almistir umarim. silliga bak yaaa!! tabii canim dedi...manyak kari, aksam aksam dellendirdi beni. bakti boyle olmadi bu sefer ex'lerden konusmaya basladi..ee gorusuyor musun falan diyor..yahu ben onlari gomeli yillar olmus, ne gorusmesi! eskilerden kim varsa tek tek acti defterleri, yok o seni begeniyordu yok yakisirdiniz siz aslinda. abi nasil bir telefon gorusmesidir anlamadim.. en sonunda iyi misin gubidik? mutluyum, huzurluyum, evlenmek uzereyim falan saydirdim baya bir.

sonra teli kapadim, kendi kendime kizdim. ulan manyak iku dedim :) kendi kendine kasindin resmen...ne diye gorusursun elin gubidik karilariyla, siyirdin herhalde dedim. sevdicege dert yanayim dedim, o da dalga gecti benimle :) kiz tek tek herkese kancayi takiyor herhalde, amannn benim uykum var yaaa dedi yatti oyle...peeehhh. biz burda kuduralim, o uyusun :)))) salak iku dedim, o seni kuplere bindiriyor, sen otur armut topla! bi dahakine soyle bi plan yaptim..ya bilio musun senin su asik oldugun danacik var ya, kizim o eskiden bana asikmis kopekler gibi, soyleyemedim beraberken ama simdi madem ayrisiniz icimde kalmasin..kizmadin di mi sekerrrr diyeyim diyorum...! ben de manyadim iyicene gecenin bu vakti..

Allah'im 4 yanimi ka$arlar sarmis, sen koru benim aklimi! hayir eskiden gubidik arkadasimdir falan diye bir sey demiyordum da, bu sefer cidden kararliyim..biraz daha boyle devam ederse, birilerinin canini feci derecede yakacagim..! kotuluk antenlerini taktim ve beklemedeyim! :)

6 aman eksik kalma:

osuruktanteyyare said...

yerinde olsam derdim bende dana benden hoşlanıomuş diye yıhyıh :D

Zulapha Kaphali Iku said...

soliiim di mi teyyare'cim..ver gazi evladim ver gaziiiii :)

๑ ★ prettyinpink ★ ๑ said...

ben olsam şimdiye agzını burnunu yırtmıstım. cok net.

Zulapha Kaphali Iku said...

ya sorma pireti'cim, butun gun sinirim hala gecmedi..bir yanim dio canini acit, bir yanim dio ne halt ederse etsin sen uzak dur..bakalim zaman ne gostericek? arkadasim olmasa coktan dalmistim da eski gunlerin hatrina sabir diyorummm

Anonymous said...

kendine guveni olmayan-silik bir kizin sacma sapan sozlerini dusunup kafa yormak sana hicbirsey kazandirmaz- gubidik'in istedigi sey senin moralini bozmakti-bunu basarmasina izin verme-boyle insanlari mutlu etme.

Gubidik gibilerin degisik versiyonlarindan dunyada o kadar cok var ki-hepsiyle tek tek ugrasmaya kalkacak-her soylediklerini ciddiye alacak olursak nasil yasamaktan keyif aliriz ki?

Kisaca bosver diyorum :)

Zulapha Kaphali Iku said...

dogru soyluyosun banu'cum..inan ben de oyle yapiyorum..telefonum gubidik'in aramalarina kapali :))