Thursday, October 16, 2008

ilgi manyagi iku


manyagin onde gideniyim cidden! evin en kucugu benim, ve abimle aramizda tam 6 yas var. anlayacaginiz "surpriz" ve birazda istenmeyen bir durumla karsi karsiya kalan annem ve babamin gezmedigi doktor kalmamis zamaninda. ama yok! almamislar iste, ille de dogsun demisler :)) babamla annem de pa$a pa$a kabul etmisler. bu sefer de erkek olsun bari demisler ama ben yine "surpriz" bir sekilde kiz dogmusum :p ustelik 24-25 yaslarinda olen babaannemin olum yil donumunde, ustelik ona gorunus olarak asiri derecede benzeyerek...evin en kucugu benim ya, butun sulalede el bebek gul bebek, aman dusmesin, aman incinmesin...yani sokaga oynamaya bile gondermezlermis, duserim falan diye :) ablamla abim pek anlasamazlardi ama ben orta yoldan her sekilde yolumu bulurdum :) abime gidip "cips alirsan bana, ablamin anneme ne soyledigini anlatirim" falan diye ortaligi kizistiran ama hep melek gorulen uyuz, simarik bi velettim. bir de feci utangactim, gicik olurdum misafir falan gelince. sonra kuzen serkan gelirdi arada bir istanbula, o daha cok ilgi gorunce gicik olurdum bebeye. uzakta yasiyorlardi, senede 1 sefer gorulunce kiymetli olurdu.

kissadan hisse ilgi manyagi bir cocuk olarak buyuyunce, ilgi manyagi sevgili formatina gecmeniz pek de zor olmuyor :) istiyorum ki sevgilim beni simartsin, boyle garip bir ego turbulansina gireyim arada bir :p "dunyanin en guzel kizi"yla beraber oldugunu hissettirsin bana :p ozlesin sonra beni..mesela en son pazartesi gunu gorustuk, onun maclarindan dolayi. bugun aradim sevdicegi, "askim ozledim ben seni yaaa cook cookk" falan dedim ultimatom sirinligimi kullanarak, benim taklidimi yaparak "ayyy ben de seni" dedi...kil oldum yaaa!! bu sefer de her zamanki gicikligimi kullanarak "bi daha seni ozledigimi soylersem blahh blahhh, hatta sen beni arayip ozledigini soyleyene kadar aramiycam seni" dedim.."hadi bakalim" dedi..yok ya buna hicbir sey sokmuyor valla :p 3,5 sene olmus adam benim icimi disimi cozmus tabii, sokmez boyle ayaklar. bu sefer de tirstim "ulan ya isi inada bindirip aramazsa beni" haydaaaa basladim paranoyakliklara yine..baktim saate daha 15 dakika olmamis konusali. aradim, bakmadi...ben kendi kendime kufrederken telefon caldi, actim tabii hemen.."ozlemissindir belki, arayamiyorsundur diye bir arayayim dedim" eheueheueheuheue dedim en yalaka en yapis yapis halimle. "agliycam valla simdi yaaa..Allah'im niye ben, niye ben?" dedi...ben susunca da "psikopatsin kizim sen, senin gibi birine dunya uzerinde rastlanmaz" falan diye soylenirken, harbi harbi kendimden tiksindim.

koala gibi yapismisim sevdicege, biraz gormeyince de delleniyorum. harbi hastayim ben.

konuyla alakasiz ama Halloween yaklasiyor, kostum onerileri olan varsa bekliyorum :p

2 aman eksik kalma:

RaMa said...

sende kendimi gördm bede böleyim aynı ya (:
kız milleti toptan böleyz galiba

Zulapha Kaphali Iku said...

ben duzeltmeler uzerinde calisiyorum rama :))) iyi bi formul bulursam sana da haber veririm :p