Thursday, October 23, 2008

kalpsiz adam


aksam aksam oturmus youtube'dan yeni cikan dizilere bakiyordum. "kalpsiz adam"i yilmaz erdogan'in yazdigini okudum bi yerlerden ve senaryoya bakayim dedim.

esas oglan disarida sevgilisi ve annesiyle yemek yemektedir. cicekci bir kiz yanlarina yanasip, ciceklerini satmak ister ve kovulur. kovulduktan sonra ortami yumusatmaya calisan anne, esas oglandan ayari alir. ahanda konusma:


esas oglan: kadinlarla cicekler arasinda bir iliski yoktur. kadinlarla erkekler arasinda bir iliski vardir. cicekse bu iliskinin sus payidir. kadinlar neden gucsuzdur biliyor musun? erkeklerin kendilerine deger verdiklerini bilmek isterler. kendilerini bu degere muhtac sanirlar. hatta deger verildiklerine kendilerini inandirmak icin cicege bile razi olurlar.


sevgilisi: yani ben gucsuz ve degersizim oyle mi?


esas oglan: cicege muhtacsin.



allahim bu nasil bir diyalogdur! kadinin zaten cicek almasina gerek yok adam basli basina bir kaktus, basli basina bir devetabani hatta ve hatta tam bir freud'luk! aksam aksam dellendim ya, bunun gibi okuzleri dinleyen bazi sevgili turk erkekleri de "ulaanng adam dogru soyluyonngg, ne cicegi ne sevgi gosterisi, mal miyim leeaann benn!" diye honkuruyor. garip bir ask kovalamacasina girmisiz. karsimizdaki sevdicek mi, dusman mi belli degil. sadece erkek degil, bayanlar da boyle..10 adimda erkekleri kendine kopek etme yollari makalelerini okurken buluyoruz kendimizi. yani nedir kardesim bu kopek etme olayi.??! kendimize guven olayinda eksilere inmisiz, aman ben aramayayim o arasin, aman ben kacayim o kovalasin, omur mu gecer boyle ya...sonra da "beni terkettiiiaa, ama gorur o gununu pesimden surunuuccceekkhh uuhuuhuhuhhu" azicik relaxxxx, su dunyada sevgiyi de kucuk hesaplarla yasayacaksak, azotlu solunum hepimiz icin daha saglikli :)

bu yazimizi da bob marley'in muthis lyricleriyle kapatiyoruz efendimmm:


"Don't worry about a thing,'

Cause every little thing gonna be all right.

Singin': "Don't worry about a thing,

'Cause every little thing gonna be all right!"


PS: yeni ku$umuz oldu bu arada :) ve adini Marley koyduk, yakinda resimlerini koyucam buraya :p

2 aman eksik kalma:

osuruktanteyyare said...

yeni kuşunuza hoşgeldin diyorum
ve buda benden;
Bütün erkekler öküz
ve kızlar öküz sever (:

Zulapha Kaphali Iku said...

deluuuu :)