Saturday, October 18, 2008

o mimi mimi karameli sepeti


pespembecik Pireti'cim beni mimlemis efendim, buyrun cevaplayalim :p


"kriz geldi mi, gitti mi, daha da derinleşir mi, dalgalanır da mı durulur süpürürde mi uçurur diye konuşup dursun çok bilir ekonomistlerimiz, biz krize şerbetli coğrafyanın cambaz çalışan/işsiz insanları gelin bakalım kriz anında neyi ne kadar da kısabiliriz?"


valla sirf ekonomide kriz olsa iyi benim bu aralar hayatim toptan kriz, toptan belirsizlik..bindik bir alamete gidiyoruz kiyamete :p


simdi nelerden kisabiliriz..hmm mesela sevgiliyi az arayarak telefon faturalariyla her ay bogusmayabiliriz :) hatta sevgili bundan bir hayli memnun olur :p (bkz: ilgi manyagi iku) :)))


abd'de evde yemek yapmak daha pahaliya patladigindan (yalniz yasiyorsaniz), sabah ogle aksam cin yemegine devam :) en ucuz, en lezzetli, en cok porsiyonu butun kose basi cin restaurantlarindan bulabilirsiniz :p


arabayi birakip, pasa pasa otobuslerin yolunu tutun diyecegim de bulundugum bolge de otobus, metro olayi tr'deki gibi her 5 dakikada bir ya da her istikamete dogru degil efendim. onun yerine cekin altiniza bir motosiklet yazin ohhhh misss gibi :), kisin da en ufak motorundan bir araba sizi fazlasiyla paklar :p


sonra cumaaaa size "ayhh askuuumm gecen armani'de super bir kazak gordum boleee kocaman AX yaziooodduuaaa alsanaaa banaaahhh askummm" diyerekten yolmaya calisan bilumum osirtik sevgili adaylarindan uzak durun. o kisiden size yar olmaz, siz de ona yolunucak kaz olmayinizzz :)


disarda egzantrik aktivitelerle ugrasacaginiza oturun evinizde, giyin en kalin giysilerinizi (kalorifer acmayin :p), alin sevdiceginizi yaniniza sarilip sarilip isinin :))))


bunlarda iku dervis'ten :p ekonomi onerileri..hadi kalin saglicakla :)

0 aman eksik kalma: