Friday, October 17, 2008

degisim ruzgarlari


UYARI!


---bu bir kisisel bunalim yazisidir, bugun boyle kuslar, bocukler, kelebekler ayri bir guzel gorunduler gozume, bugun adeta bir ask yumagi halindeyim keh keh keh havasindaysaniz lutfen keyboardlarinizin Alt+F4 tusuna basiniz diiizzzzttt---


aşkım da değişebilir gerçeklerim de

pırıl pırıl dalgalı bir denize karşı

yan gelmişim diz boyu sulara

hepinize iyi niyetle gülümsüyorum

hiçbirinizle dövüşemem (Turgut Uyar)


oyle hosuma gitti ki bu dizeler! oyle benimle icice gecmis ki, bundan daha yalin bundan daha anlamli bir sekilde anlatilamazdi herhalde. 24 senemi 5 dakikaya sigdirdim ve hizlica gozden gecirdim. bugun kendime yeni bir sayfa actim, umarim bu yeni ben "beni ve sevdiklerimi" daha mutlu eder....simdi hareket zamani....

3 aman eksik kalma:

RaMa said...

oo hayırlı olsn (:

Zulapha Kaphali Iku said...

her sey cok guzel olucak :p

๑ ★ prettyinpink ★ ๑ said...

mimlendin bacım =)

http://www.prettyinblog.com/2008/10/tehlike-annda-ilk-kurtarlacak-mim.html