Thursday, October 2, 2008

flort donemi anilari

sinava 2 gun kala, okul transcriptlerimi (turkcesi neydi ya bunun) lsac'e gondermeye calisiyorum...uni. bitene kadar 129829 okul degistirdigim icin, her okulla tek tek gorusup kayitlarimi istemek zorunda kaliyorum. okul no. sorduklarinda da apisip kaliyorum, daha once emailimde saklamistim galiba falan diyerekten, en eski emailden soyle bi goz atayim dedim..bakarken tabii sevdicegin de eski emaillerine denk geldim. neler yazmis, neler!! okurken inanamadim sevgilimin gecirdigi evrime :) bi romantik sozler var ki, duymayali aylar yillar olmus :) mesela bana bi konu yuzunden kizmis, ve cok uzulmus sonradan, simdi kakilmis'tan farkimiz kalmamis, iplemiyor bile (eheueheueheu abartinin bu kadari)


eski emaillere bakarken anilar gozumun onunde canlandi...anilllaagggrrr anillaaagggrr simdi gozumde canlandiiggglaarrrrr :p bi kac tanesini yazmaya karar verdim :p

bana gore super, askima gore igrenc araba kullanan bu sahis ilk beraberlik gunlerinde bazen sevdicegin arabasiyla gezerdik, bazen benimkiyle..simdi benim arabayla ciksak bile sevdicek kullaniyor o derece gicik olmus durumda benim kullanisima :p her neyse! yolda gidiyoruz, beraberligimizin ikinci ayiydi sanirim. ben hizla giderken bir anda cart diye frene basiyorum, farkinda bile degilim. nasil olayim? yanimda sevgili, bir elim onun elinde, bir yanda huttaaalaaa gasolinnaaa caliyo gaza gelmisiz :)))) her frende sevgili tutunucak bi yer ariyor, ama sesini cikartmiyor henuz o zmnlar yani milattan once 387338 zamanlari :p neyse efendim isiklarda durduk, onumuzde baska bir araba duruyor. (kirmizi nokta geliyor, 18 yas alti devamini okumasin :p) (yazmasam mi ya, aileden biri okur simdi rezillik :) ) neyse iste opuyordum askimi :) ayagim bir anda nasil olduysa frenden kaymis hafifce :p ondeki arabaya tosladik :)))) bizi dikiz aynasindan izleyen izbandot gibi adam da arabadan aninda indi. ben inerken o heyecanla "fuck askim fuck" diyiverdim. sevdicek hem benim kelime butunlugune :p kopuyor, hem de adama "ya bisi yok iste, gazla gitsin" falan diye ayar veriyor. cevredekiler zaten halimize kopmus durumda..iste o gun bugundur sevdicek araba kullanmama mutlaka bir kulp takar :))

yine sevdicekle ilk ciktigimiz gunlerde..hani su hala karizmam dagilmasin, artizz artizz takilayim gunleri :) sinemeya gittik iste, sinemadan cikista wc'ye gidelim dedik..erkek wc'siyle bayanlar wc'si birbirine uzak en uc noktalarda. neyse efendim ben tuvalette makyaj tazeleme, sac toplama muhabbetlerini bitirdikten sonra artiz artiz sevgiliyle dogru yururken, ayagimdaki kahrolasi flip floplardan bir tanesinin tabani katlandi resmen. evet nasil oldu ben de anlamadim! tabii benim ayak katlanan flip floplarin etkisiyle ivme kazandi :))) ve dengemi kaybetmenin esliginde hizla kosmaya basladim, kosarak dengeyi sagliycam ya, ama nedense kafam da one egilmis..yani gozunuzde dort nala kosan bir boga canlandirin. iste aynen o vaziyetteyim! sadece yeri goruyorum ama nereye gittigim mechul..en son kendimi sevgilinin kollarinda buldum daha dogrusu sevgiliye tosladim :) sevgili ve bilumum insanciklar yarilma efektiyle bana bakarken, ben yerden dagilan karizmami toplamaya ugrasiyordum..








daha bi suru ani var ama simdilik bu kadarrrrr..hadi size iyi gunlerrrrrr :)








5 aman eksik kalma:

Üfürükten Prenses said...

anılar çok hoş ya..
en kötü gününüz bu kadar aksiyonlu olsun inşallah :P

bu arada türkçesi: not çizelgesi :P

osuruktanteyyare said...

poff bana çok olur böle şeler bildiğin sakarım yaa :D

Zulapha Kaphali Iku said...

@prenses: ben de daha bi suru ani var bole :p yakinda hepsini hatirlayabilirsem :) koyucam buraya.. not cizelgesi tamam kayit ettim bunu :p

@teyyare: ben hem sakarim hem de oturup guluyorum bi 10 saat yaptigim seylere..bildigin dangalak yani :)

babegazelle said...

ahahaha,erkekler bu konuda bizden daha başarılı araba kullanırken sevgiliyi de öper bi gözle kaldırımdaki, hatunu da keser,ben niye yakışıklıya bakıcam derken direksiyon hakimiyetini kaybediorum yaaa:)))

Zulapha Kaphali Iku said...

hosgeldin babegazelle'cim :) ya ben sirf sevgilimi opeyim diye otomatik araba aliyorum ama yine de basaramiyorum eheueheueheue sapik zulapha :p