Thursday, May 19, 2011

19 mayis 2011...

en son tam 1 sene once yazmisim bloga, oysa anlatilacak o kadar cok sey var ki! yakinda geri donus yapacagim bloguma, affet beni canim blogum :(



Kendi payimiza duseni yasiyoruz...
Herseyin basinda, tum paylasimlarin cok oncesinde bildigin saftim. Kendi dunyamda sadece kendimi severek yasadim, sevemedim, sevmek istemedim.
Saklambacin cocuk oyunu oldugunu unutup yeri geldi saklandim, yeri geldi ebe oldum.
Kandirdim, kandirildim ve kimi karsima alacagimi anladim
Temkinli davranmayi ogrendim. Saga baktim, sola baktim. Hep yanimdakileri dost, karsimdakileriyse dusman sandim...
Sonra bir gun kafami kaldirip gozlerine baktim.
Kalbimde olduktan sonra kisi neredeymis hicbir onemi yokmus...
6 sene gecti...6 koca sene ve ben her gune bana dair herseyi biz yapiyorum ve ekliyorum...
Simdi gecmise dair, bugune dair ve yarina dair bir ton sevgi var, ask var, ozlem var

sen yanimda degilken, guzel bir kadin olamiyorum, olmak istemiyorum...cunku bir tek beni sen begen istiyorum, beni sen izle...arabaya bindigimde, yanina geliyormusum hissi pesimi birakmiyor. gittigimiz yerler, kaldigimiz oteller, seni opmelere doyamadigim mekanlar...sanki arabadan inmeden once hizli hizli parfumumu sIkIp, sana dogru yuruyecegim, karsimda senin o muhtesem gulusun olacak..sonra bana cok sIkI sarilacaksin ve ben sana "askim biraakk nefes alamiyorum" diye sitem edecegim, sen daha cok gulecekmissin gibi. besiktas formasiyla elimi tutarak, bir yandan beni severek, bir yandan besiktas macina heyecanlanarak izleyen bu adami ben cok seviyorum. ve o adamla ilgili mukemmel hayallerim var, once esim olacak, sonra bebislerimin babasi...sev beni, hep cok sev...cunku ben seni hep cok sevecegim...

0 aman eksik kalma: