Friday, January 15, 2010

adi menekse


Nasil bir sarkisin sen ya? Levent Yuksel yorumunu binlerce kez dinledim sanirim bugun, bir sarki her dinleyiste nasil ayni sekilde insanin canini boyle yakar...? cok yalnizim ya, bu kadar sevdiklerim ve arkadaslarim arasinda cok cok yalnizim..keske her seyi soylemek ve yapmak mumkun olsa...yine sususlar, yine icine atmalar, yine sessizlik..en derininden....


Bu şehrin meydanlarında
Garında
Rıhtımında
Sensizlik bir türlü
Yakamı bırakmıyor

Bütün duraklarda, kahvelerde
Büyük, küçük yalanların
Dönüp dönüp vuruyor
Ansızın beni vuruyor yerden yere

Yok ettim salındığın
Billur aynaları
Şimdi uzun uykuların
Tam zamanıdır

Bir yorgan misali örtündüm yalnızlığı
Bu yıl da aşk buraya hiç uğramadı

Silinsin izim
Hiçliğim sokakta kalsın
Gölgemi yakın
Bu dünya beni yok saysın

Emanet ettim bıraktığın her şeyi
Dedim siz susuz bırakmayın menekşeyi

0 aman eksik kalma: