Wednesday, October 7, 2009

biraz katmer biraz gozyasi


haftalardir ne yazmak icin motivasyonum ne de zamanim vardi. ama bugun cok duygulandim ben ya :(( babamlarla gecenlerde konusuyordum "canim coookk katmer istiyor" falan dedim. benim vardir boyle arada krizlerim, olmadik zamanlarda olmadik seyler isterim. katmerin bir kac cesidi var ama SIVAS katmeri bambaska :))) neyse bunu duyan babacik, Sivas'ta ne kadar akraba varsa arar ve unu, tereyagi, peyniri aninda siparis eder. gelen malzemelerle annecik bir guzel hazirlar katmeri, sonra babacik bunlari bir guzel vakumlatir ve istanbul'dan michigan'a katmerler ve o nefis peynir yola cikarrrr....

iku bugun gelen koliyi heyecanla acar ve katmerleri gorunce elleri titreyerek vakumu resmen parcalar :p ilk katmer, peynirle bir guzel mideye indirildikten sonra iku'nun gozler hafifce nemlenir. muhtesem anne babaya sahip olmak bir yana, hicbir zaman onlar gibi harika birer ebeveyn olmanin mumkun olmayacagini da anlar...

0 aman eksik kalma: