Monday, August 31, 2009

iku'nun hic bilinmeyen 7 boyutu :p

kendini bilmez bir deli beni mimlemis ve kendim hakkinda ilginc 7 sey yazmami istemis:

-19 sayisinin hayatimda cok buyuk bir onemi var. bu sayi hic olmadik yerlerde bile karsima cikar. rastlantisal bir sekilde cogu zaman en onemli seyleri ya da beni mutlu eden zamanlari da ayin 19unda yasarim.

-secimlerime cok bagliyim, eger bir seyde karar kildiysam bunun degismesi imkansiza yakindir. yaptigim secim yanlis olsa bile kendime bile itiraf edemem ve sonuclarina katlanmayi dahi goze alirim.

-klostrofobim (boyle mi yaziliyordu ya??) var. dar yerlere giremem, ruhum daralir, nefes alamayacakmisim gibi hissederim. bu yuzden evin icinde bile cok sayida pencere olmasini, ferah ve aydinlik olmasini tercih ederim, asansorlere yalniz binemem, hele eski gibi gorunuyorsa yanimda birileri bile olsa binemem. cikacagim katin hicbir onemi yok, merdivenleri kullanirim.

-kedilerden feci derecede tirsiyorum.

-yunuslari inanilmaz seviyorum, yunuslu olan her seyin benim olmasini istiyorum :)

-hayatim boyunca ailem disinda sadece tek bir kisinin (Seku) yaninda agladim. bana gore aglamak tek basinayken yapilmasi gerekilen bir aktivite.

-yemek yemeyi o kadar cok seviyorum ki, en berbat gunde bile iyi bir yemek beni kendime iyi hissetirebilir.

Safak: 241

4 aman eksik kalma:

Anonymous said...

ya seni tanımam etmem ama rüyamda gördüm, uyanınca zulapha kaplanı ıku diye sayıkladım bayaa...Böle egzantrik bi rüyaydı...Yanında bi kız var buna bi dalıyorum ben...Alla alla neden böle bişi yapıyorum ki...Bu sana bi adilik yapmış, kısa boylu bişi, ne olduunu da biliodum ama unuttum şimdi...Uzundu rüya...

Zulapha Kaphali Iku said...

@eva: cidden ilginc ya :) zulaphalar olunca egzantrik oluyo bole :p su kisa boylu kiz meselesine gelince, dal lutfen benim icin de dal :) hayatimdan o dediklerinden bir kac tane vardi ama cok sukur artik hicbirine hayatimda yer yok :) ermis eva :p

kendini bilmez bir deli said...

allams enın yorum yerını bulucam dıyee catladımmm gunlerdırrr.bu arada dovme olayı cooooooooookkkkk romatık yaaa.allam allam sonunuzu hayr eder ınsallah..zaman gecıyor kuzum sayılı gun cabuk gecer:) senın azmına sabrına hayranımm bu aradaaaa..ve hep bole şeker gibi kal emıı

Zulapha Kaphali Iku said...

@delimmm: kizim ben de senin sekerligine hayranim :))) insallah sonumuz hayirli olur canim ya, hem mutluyum hem de korkuyorum nazar degicek diye...seviom seni yesil kurbagaaaa :)