Saturday, December 13, 2008

20 yas disi sendromu!


dun dis doktorunda randevum vardi. gayet laylaylom bicimde gittim, benim oyle korkularim pek yoktur. daha once cektirdigim 2 adet 20 yas disimi cektirmenin rahatliginda, alttakilerden bir tanesini de cektirmeye karar verdim. kac bin tane igne yedim sayamadim ama uyusmuyordu bir turlu. doktor gelip gidip "dilinde bir karincalanma hissediyor musun?" diyordu, baktim bekleyis uzuyor "yaa evet azicik var" dedim. demez olaydim! amcam once bir guzel damagimi ve yanagimi yardi..buraya kadar normal, bekleyis suruyor. "aci hissedersen bagirirsin, dururum" dedi..."haaaa haaaa" dedim agzim acik ancak :) Allah'im adam ne kadar gucu varsa bir asildi, benim diste uyusma sifir, cigligi bastim tabii...disime asilirken bir de "emin misin aciyor mu?" diyor. acidan herifin elini isiricaktim ki o zaman anlayacakti aciyi. neyse birakti.."yok yok uyusmamis bu, belli" dedi.."yahu niye birakmadin uyusmadiysa, cene kemigimle beraber gelicekti nerdeyse" dedim..pis pis siritti, bir igne daha vurdu. ve yine asildi...evet bu sefer olmustu...acisiz, sizisiz kurtulmustum...

taa ki dikis islemine baslayana kadar...adam dikemiyor! ip birbirine dolandi, kordugum oldu gozumun onune, dikisler tutmadi...basimda tam 3 tane ogrenci de var, "hocam dikisler tutmuyor" falan diyor...yusuf yusuf oldum ben orda! "cift dikis yapalim o zaman" dedi...sanki diktigi dugme anasini satiyim!!
dikis islemi bitince de "yarina bir agrin olursa iki cafeinli kahve icer kendine gelirsin" dedi. ne bir antibiyotik ne bir agri kesici, oylece ciktim. gece ictigim 4 tane agri kesici bana misin demedi -ki ben basim deli gibi agridiginda bile tek bir agri kesiciyle yetinen bir insanim. cayir cayir yaniyorum resmen, sag tarafimda bir agirlik hissediyorum. butun gece beser dakikalik uykularla gecirdim. sabah banyo yapmaya bir kalktim, felaket!!!!! yanagimin icinde resmen tenis topu buyuklugude bir sis. agzimi acamiyorum, cenem kilitlenmis. boyle bir aci yok, boyle bir agri yok! direk doktorun ofisini basmaya gittim :) "aaa niye o kadar sismis ki!" diyor yardimcisi, "ulan topunuzun allah belasini" "Kore'nin nufusu kadar basiniza tas yagsin (dr. Koreliydi :p )" deyip sayiyorum Turkce! neyse recete falan yazdi, almaya gittim herkes suratima tuhaf tuhaf bakiyor. dayak yemis gibiyim, gozlerimin alti da uykusuzluktan cokmus. rocky balboa amcanin disi versiyonu bir sekilde eczaneden ciktim.

sonra da sevdicegin evine gittim. "yuuhhhhhhhh" "kizim nolmusss yuzuneee" "ahahahhahahhaa".........kendisi de sinuzit + grip bogusuyor. iki hasta oturup birbirimize baktik bugun :)

bu arada aksam oldukca yanagim daha cok sisti...resmen dikis yerlerim patlayacakmis gibi duruyor, yutkunamiyorum bile! bu konuda deneyimli arkadaslarin tavsiyelerini bekliyorum!

7 aman eksik kalma:

Üfürükten Prenses said...

ayy kendimi gördüm ya!!
benim diş olaylarımı biliyorsun değil mi,günlerce yazdım,uyuz ettim bütün okuyanları..
çok geçmiş olsun tatlım,20liklerin derdini çeken bilir,çok fena..

babegazelle said...

amaan iku geçmiş ossun walla ben de çektireyim diodum vazgeçtiiim aman kalsınlar öleeeee

Zulapha Kaphali Iku said...

@prenses: ya valla oyle bir aci ki insanin cenesine vuruyor..donup dolasip ayni hikayeyi anlatiyorum herkese..manyak herif nasil cektiyse disimi kulagim bile agriyor :(

@babegazelle: korkutmak gibi olmasin ama son kalan 20ligimi cektirmesi icin doktora bana iki gun narkoz vermesi icin yalvarmayi dusunuyorum :p

YALNIZLIK OKULU said...

tüm yirmilik dişlerin diyip olaya kallavi bir küfür sallamak istiyorum :)))

siminya said...

aynen benimde cumartesi başıma bunlar geldi ve yanağım şiş hala inmiyo ya :( ikinizede geçmiş olsun, nihayet anladım dişçi korkusunu

Zulapha Kaphali Iku said...

@yalnizlik okulu: al benden de o kadar :p

@siminya: ben cuma gunu cektirdim ve hala biraz sis var :( ben de disci korkusu yok da 20 yas disi korkusu var..son bir tane kaldi ama onu artik uzun bir sure sonra cektiririm ben :) sana da gecmis olsun ayrica!

stickman said...

geçmiş olsun. geçtiğimiz yaz bende hayatımda ilk defa dişçiye gitmiştim. dolgu ve kanal tedavisi oldum. ağrı için bi hap tavsiye edebilirim, çok etkili. dişçi randevusunu beklerken ben o hap sayesinde hayati fonksiyonlarımı sürdürebiliyodum. orada bulabilir misin bilmiyorum ama "DOLOREX 50 mg/draje" benim diş fena ağrıyodu, 5-6 saate bi çakıyodum bundan bi tane :D aspirinle birlikte. tak diye kesiyo ağrıyı. (benim dişci cem yılmaz gibi bişeydi, bi espriler bi şakalar filan. ilk başta korkmuştum sonra güle oynaya gider oldum dişçiye)