Saturday, September 27, 2008

gotcha!


sabah uyanir uyanmaz pc'nin basina oturdum, aninda blogger tabii :) deli bir aliskanlik oldu ya. hayir yani blog yazmaya baslamadan once de okurdum ama boyle uyanir uyanmaz hortlak gormus misali degil. neyse efendim yine bir suredir takip ettigim ve okumaktan deli zevk aldigim osuruktan teyyare'nin sayfasini ziyaret ediiim dedim, ziyaret ne kelime her gun girmezsem eksik hissediyorum kendimi o derece baglimlilik yani :) son yazisinda sobelenmis bu cimcime, bir nevi anket doldurmus :p, hani su ilkokul caglarinda yaptigimiz anketler var ya ole bisi iste. yazinin sonuna bir geldim, bir baktim sobelemis beni...bi heyecan yaptim ki anlatamam yani :p ne kadar eziklesmisim ya, sobeyi gorunce millet fellik fellik kacar ben aninda bloguma kostum :) herrrr neyse, simdi gecelim sorularimiza :p

Soru 1:İsminiz?

bu isim konusu cok faydali aslinda bilio musun? lisede bir arkadasim boyle eski anilari depresmisken anket defteri yapti, lisede de cus yani di mi? ama yapti ve aslinda cok faydali seyler cikti ortaya :p cunku arkadas defteri her gun birine veriyordu, o kisi de eve goturup yaziyordu ama tabii ondan oncekileri de caktirmadan okuyordu :p ee tabii isimler de yazili olunca daha bi keyifli oluyordu..mesela bu anket defteri sayesinde iki en yakin arkadasin ayni kisiden hoslandigi ortaya cikmisti ve okul capinda buyuk bir kiz kavgasi izlemistik :p jerry springer show gibiydi ki bu konuyu ilerde bilmeyen kuzucuklarim icin anlaticiiimmm :) amma uzattim ya ismim valla surekli degisiyor, ama sevenlerim iku diyo...simdi bu iku nerden geldi onu da anlatayim kisaca :) cem yilmaz'in G.O.R.A filminden alinti..hani kacma planlari yapip, kaciyor ama sonra geri donuyor ya. iste o geri donme sahnesinde ceku'yu gorup "cekuuu balimm ben geldim" deyip sariliyor...iste o gun bugundur, adimiz "iku" ya da "ikubalim" hih iste ole..hoh be ne yazarmisim :)

Soru 2: Nerelisiniz?

benim anne baba ayni taraftan olunca kucukken hic bi problem cekmedim bu konuda...ben dogma buyume istanbul'luyum, ama bu soruya genelde anne/baba'nin dogdugu sehri soylerim..neden ben de bilmiyorum :) soylemesem valla asiret gelir bulur asar beni :p bir gun sevdicek, benim anne baba oturuyoruz..sanirim sevdicegin bize ilk geldigi gundu. neyse yemek yedik, sonra tatli cay muhabbetiyle oturuyoruz. ne olduysa konu cocuklara geldi...benim sevgilim asker cocugu oldugu icin kendisi ve kardesleri ayri ayri sehirlerde dogmus, anne/baba da oyle. babam tabii simdi torunlarin ilerde ne diyecegini dusunuyor (benim baba biraz kendi olan seylere fazla duskundur, ister ki yuzyillarca ole devam etsin hersey :) ) tabii benim saskin sevdicekte hemen atladi, "baba nereliyse cocuk da oralidir, dolayisiyla bizim cocuklar erzurum diyecek" dedi...ortam da bir sessizlik oldu tabii, ben diorum babam simdi atlayip karsi atak gelistiricek ama guldu sadece :p neyse yaa ben de her soruya destan yaziyorum masallah..kisacasi efendim sivasliyikkk, hatta gs'den sonra tuttugum takim da sivasspor :p

Soru 3: Yaşadığınız Yer?

yuu-ess-eyy...Bush'a yakin bir yerler :)


Soru 4: Mesleğiniz?

valla ben de meslegimi tam olarak bilmiyorum :) her isi yaparim abi :p insan kaynaklari...bu da nasil bir isimse! eleman buluyorum iste :p burda hukuk okumak icin once uni.nin bitmesi gerekiyor, ne yapalim ne secelim diye dusunurken, isletme'yi sectik (klasik secim)...1 hafta sonra LSAT'e girip meslegi degistirmenin ilk adimini aticaz kismetse :p

Soru 5 : Hobileriniz?

uyumak :p cok guzel uyurum valla, arabada, evde, iste, her yerde..yeter ki kafami koyayim soyle bir 10 saniye, direk dalarim :) ilerde, buyuyunce :p, evime bir havuz yaptirip yunus beslemek istiyorum :))) hobim bu olsa super olur valla :)) iyi resim cizerdim seneler evvel, lisedeyken falan sergiye gitmis bi kac tane tablom vardi, simdi nerdeler bilmiyorum bile, sonra yuzmeye sarmistim bir ara, iki altin madalya yaptim biraktim :p, sonraaa bi ara gym'e sarmistim, ondan da sIkILdIm, tenise baslayayim dedim, cok yorucu geldi :) bunun disinda kitap okumak acaip hosuma gider, kucuk hikayeler de yazarim kendi capimda arada bir, futbola bayilirim!...su aralar hobim blogger ve youtube :)

Soru 6: Evli misiniz?

henuz diiliz, hatta dusundukce cok uzuldugum bir sey de var...sozlendik, nisanlandik falan ama sevdicek bana evlenme teklifi bile etmedi..ole kendiliginden gelisti olaylar..baktik beraber hayal kuruyoruz ilerisi icin, e yuzuk takalim falan gibi bisi oldu :p oysa ben ilerde cocuklarima anlaticagim, sevincten boyle aglayacagim, "evettttt, evettt" diye bagiracagim bir evlenme teklifi hikayem olsun istiyor(d)um..yoksa gec mi kaldik? :)

Soru 7: Kaç çocuğunuz var?

cocuk mocuk yok...bi sure de olmasin zatiiii, hazir degilim :p evlenmeden olmassss :D


Soru 8: En sevdiğiniz yemek?

hani bir soz vardi ya, "yemek icin yasamamali, yasamak icin yemeli" falan diye...iste ben 1. gruba giriyorum. yemek icin yasiyorum :)))))))) yemek yemek benim icin bir zevk ama ole her yerde her seyi yemem. mesela misafirlikte nerdeyse hic yemem..hijyen benim icin cok onemli :p bazen de utanirim falan :p en sevdigim yemek cok var yaa :) en basta manti, mercimek corbasi, yayla corbasi, kung-pao chicken, patates kizartmasi, chipotleeeeee, patlican kebabi, mantar'li hersey, kumpir, veee hayat boyunca yemekten bikmayacagim tek sey Zeytinnnn!!

Soru 9: Sevdiğiniz müzik türü nedir?

ya simdi soylesem gulersiniz :p aama soluceemmm, arabic techno..simdi bu da ne oluyor, mezdeke mi dinliyorsun eheuehueeheu gibi ebleklikler yapmayin..bak kim dalga gectiyse, sonradan asik oldu o muziklere simdiden uyariyorum..hayir efendim mezdeke gibi diil, darbuka ve trance karisimi hersey benim hosuma gidiyor :) fikir fikir olucak boyle, onun haricindeee sezen aksu favorimdir. serdar ortac'tan tiksinirim, kenan dogulu'da ehh isteeee.

Soru 10 : Nerelere gitmek istersiniz?

bana kalsa butun dunyayi gezerim valla :) acayip merakliyim boyle seyahatlere falan..oncelikle butun tropikal adalari gezmek isterim..karayipler, bahamalar, seyseller :p santorini'ye cok gitmek isterim bir de italya'ya..kucuk bir avrupa turu hic fena olmaz aslinda :) ama karar verdik sevdicekle her sene 1-2 ulkeye gidicez :)

hoh yaaa amma yazarmisim hii :) ben yazarken fenalik geldi, umarim okurken size fenalik gelmezz..ben kimseyi sobelemiyorummm bu anket benimle birlikte tarihin tozlu sayfalarina gomulsunn :))) ha-ha-haaaaaa (erol tas gulmek efekti :p)

4 aman eksik kalma:

osuruktanteyyare said...

sobe olayına gereken özeni gösterdinmi diye kontrole geldim
yazmışsın aferin :P

Zulapha Kaphali Iku said...

aman efendim aman sen sobelersin de ben yazmaz miyimmm :)))

Üfürükten Prenses said...

tatlım giderek çok çok daha güzel yazmaya bşaladın farkında mısın?
öpüyorum seni ikucum ;)

Zulapha Kaphali Iku said...

canim saol da sen nerelerdesin ya! hic bu kadar uzun ara vermemistin :( yazilarindan mahrum etme bizi prensescik :)